Nytt album med Love Antell: Gatorna tillhör oss | 6/10

Love Antell, tidigare Florence Valentin, har precis släppt sin första soloskiva. Till skillnad från tiden med Florence Valentin är Love Antell i eget namn mycket lugnare - skärpan, den hårda attityden och gitarrerna är saknade från Spring Ricco. Det känns ganska jämnt, men samtidigt lite blekt. Åtminstone saknar jag några rejäla toppar. Ingen Spring Ricco, Mitt allt eller Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig. Bästa spår är Stjärna där. Tempot är lugnare än debuten med Florence Valentin. Lyssna på hela Gatorna tillhör oss i Spotify nedan. Du behöver ha Spotiy öppet för att inbäddningsunktionen ska fungera.


Kommentarer
Caroline

Japp det är aningens lamt...

2012-07-29 @ 11:23:49
URL: http://ljustid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback