Le Croissant, Kattrumpan och Strand

Här längs Sparregatan står vartannat fönster på vid gavel. Efter en underbar utekväll igår på Strand startades måndagen med välfyllda frallor innan det var dags för solsida på Kattrumpan. Det har varit sol, bad, lunch i hamnen bland båtarna på nya fina sommarstället Le Croissant, träning med jogga-gym-jogga i värmen, ännu mera bad och sedan storstädning tillsammans med strykning. Under sådana här veckor och varma dagar är det så lätt att låta alla tråkiga måsten vara, låta disken växa på hög, låta tvätten bli ett torn och kläderna på golvet får förflytta sig i takt med skuggorna. Nu väntar bara fem dagar kvar innan semestern får sin riktiga start - fem sirapsdagar och en större längtan bort. Den här sommaren har hittills varit fantastisk. Något säger mig att det bara kommer att bli bättre och bättre. Och pengarna flyger lika lätt som fåglarna i luften.  


Byttan förra lördagen


Hallo Mr DJ, spela denna!

Kommentarer
Natalie

Snyggingar!

2010-07-19 @ 23:58:12
URL: http://natalieness.blogg.se/
Lisa

du är söt du och jag önskar min sommar var lika bra men den kan ju bli bättre! :) allt det där låter jättefint och åh franskt cafe! det finns en bageriutbildning i kalmar tror jag åh åh . haha på tal om inget! jag funderar nämligen på att gå en sån kanske, men jag vet inte, man måste ju vara helt säker först. låter som du har en helt underbar sommar. skönt med semester snart du! puss!

2010-07-20 @ 01:28:50
URL: http://popflickan.blogg.se/
Matilda

det låter härligt, och skönt att semestern är på gång!



du, ibland undrar jag om du omedvetet känner mig! haha! dina kommentarer är nämligen alltid på pricken! som att du varit en fluga på min vägg. som din senaste angående att jobba på tidningsmagazine. senast i helgen filurade jag på den drömmen i stugan med mamma... läskigt! haha!

du kanske är min bror som kom bort vid födseln.. vad vet jag! ;-)

2010-07-20 @ 16:32:28
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback