Visa discomusklerna på stranden?

Sommar som bränner emot huden, en badkruka med en säker plats i solen och jag har mina önskningar klara. Det är dags för nya badshorts, varav ett par Frank Dandy är redan införskaffade. Och det ser ut som det blir ett par från Böna också. Frågan är bara om jag ska ha långa ben på dom eller korta där också? Det blir nog ett par långa, jag skulle ju inte direkt ha Sveriges snyggaste lår i en folkomröstning. Arrividerci inseguimento della spiaggia! Det var många år sen sist, kan ha blivit väldigt galen italienska där är jag rädd!


Frank Dandy sitter som gjutet

Björn Borg, långa

Björn Borg, korta

Kommentarer
Carrou & the bird

Blodkärlsbilder... Så nu har jag återhämtat mig!

Snygga! Shorts alltså. Är inte heller mycket för att bada men korta stunder går faktiskt bra =)

2010-06-16 @ 18:45:12
URL: http://carrou.se
Lisa

första var ju snyggast men andra var ju snygga med!

2010-06-16 @ 19:11:39
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback