Work work work [pub, club, sleep]

Ett öppet sovrumsfönster, inget eko utanför som tränger sig in. Och det känns som skulderbladen sitter fast mot bäddmadrassen. Det är som energin går på återhämtning, träningsvärken aldrig försvinner och ögonen har förlorat fokus. Senaste veckorna har minnet varit obefintligt och huvudet glömt bort vad strukturering är. Dom där dagarna på schemat som inte riktigt finns har jag glömt bort att jag haft och dom där dagarna på schemat som egentligen finns räcker tiden inte till. Varför känns det alltid som man springer och springer men aldrig kommer i mål? Jag antar att det bara är ett angenämt bekymmer.


The Rakes: Work work work [pub, club, sleep] passar perfekt in på dagarna nu

Kommentarer
Lisa

vackert

2010-06-11 @ 00:37:50
URL: http://popflickan.blogg.se/
Carrou & the bird

Åh, öppna sovrumsfönster <3



Det var en man som förklarade att livet är lite som att köra bil på natten, du ser kanske bara 150 m (eller var det är, glömt det redan, hah!) men du vet att du kommer fram så småningom :)



Sen är frågan vad man ska komma fram till? Döden? Livet rullar ju på (snabbt) hela tiden. Men det kanske är någon form av inre lycka vi människor är ute efter... Ha en fin fredag :)

2010-06-11 @ 09:11:12
URL: http://carrou.se
DD

Åh dessa liknelser. Samma här.



Vi är människor som jobbar, men vi är bra människor.



Tyvärr är det så att jag slutar blogga nu. På grund av elaka människor som vill mig illa och som sårar med dumheter och sårar mina älskade samtidigt. Då är det inte roligt att blogga längre.



Kram // DD



2010-06-11 @ 14:02:54
Kalle

Mycket tråkigt att höra DD!



Hoppas du återkommer på något sätt!

kram

2010-06-13 @ 20:12:38
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback