Här får ni MGMT's kommande album gratis!

Det blev en explosion lite för lång tid efter det faktiskt kom ut. Jag pratar om debuten. Och överallt i somras spelades Kids. Nu, tre år senare, kommer världens mest efterlängtade uppföljare - klicka här för att lyssna på albumet. Och det är snuskigt bra. The Management är nog tillsammans med Jonas Game, The Tough Alliance, Pet Shop Boys, Håkan Hellström och Hot Chip det bästa som går att lyssna på. Däremot har det tagit några lyssningar innan det satt sig. Precis som det ska vara.



MGMT-toppen ser numer ut så här ungefär på en höft:
01. Flash delirium
02. Congratulations
03. Kids
04. I found a whistle
05. Love always remains
06. Pursuit of happniness (med Kid Cudi & Ratatat)
07. Electric feel
08. Time to pretend
09. It's working
10. Someone's missing

MGMT på Spotify

Kommentarer
anna

haha härlig raggninsreplik du ;P



åh jag måst elyssna på den där när jag kommer hem. har fortf lite besvikelse i mig sedan popaganda, men jag gillar ju flash delirium så det känns lovande :) och ja shit va dlång tid det tog innan folk förstod hur bra de var.

2010-03-24 @ 07:03:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Carrou & the bird

Sv: Vi borde prova och se! Tror också vi hade haft mycket att prata om :) lite spännande.

2010-03-24 @ 13:13:27
URL: http://carrou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback