På rätt sida av ett upplyst fönster



Nacken verker, ryggen blöder. Och knivarna sitter åt. Ibland är det bra att ha massagefåtöljer på jobbet. Jag började dagen med att misshandla kroppen i en bultande fåtölj, det gjorde nytta. Och sedan kom det både massor med kunder och energi. Det finns egentligen inga roligare dagar att jobba än helgerna när tempot är högre och kunderna oftast fler, när alla leverantörer har stängt och allt annat arbete än försäljning inte finns, då är det bara att ta vara på dom intensiva timmarna. Och det känns som jag har stängt av hela den yttre världen, det är skönt att vara på rätt sida av ett upplyst fönster.

 

Kommentarer
dusko.s

Haha, thats the way to go. ;)

2010-11-13 @ 17:44:59
URL: http://duskoo.blogg.se/
Lennart

Jag föredrar att handla på vardagar, då springer det inte runt så mycket förvirrade människor som på helgerna. Ibland tar jag ut några komptimmar och lämnar jobbet. En gång i en affär provade jag en härligt skön massagestol, det var så trevligt att jag inte ville kliva ur den. Det kändes ungefär som en gång då jag var på spa och fick en skön behandling. Jag låg på en brits och hela min nakna kropp blev insmord i alger och något annat, det var så underbart skönt att jag nästan somnade eller sjönk in i dvala.

2010-11-13 @ 18:45:21
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback