Hassle på Palace, Harrys & Jonny Boy hela jävla natten


Från Melody Club, The Mo, Yvonne och Strip Music blev dom Kite!

Huvudet rör sig i sidled. Och tankarna ligger efter. Idag är jag trött. Och igår såg vi först Erik HasslePalace inför en liten publik, för att sedan ta oss vidare till Harrys som överraskade med en ganska välfylld fredag. Det har varit en lördag med långsamma ben, en lördag med sol och sömn som önskemål innan kvällen värmer upp oss igen. Och idag blev det stans godaste bakad potatis med kycklingröra på Le Croissant. Nu intar jag istället soffan med kaffe och skummad mjölk innan det är dags att byta om. I kväll finns det ingen annan än Jonny Boy, vilket måste vara den mest magiska låten jag har hört på väldigt länge. Lyssna på purfärska Kite-singeln på Spotify. För övrigt lät If it takes all night som en av Hassle-topparna bland dom nya låtarna. Vi ses någonstans i vimlet, hälsa om du vill!

 

Kommentarer
heebs

"en lördag med långsamma ben" - vet inte varför jag älskar det, hahaha.



Hoppas ni får en finfin kväll

2010-10-09 @ 23:56:53
URL: http://ilonblink.blogg.se/
anna

och jag fattar fortfarande inte hassle. känns som jag missar nåt.



oj vadå är det de gamla i yvonne och mo som är kite? hade jag ingen aning om!

2010-10-10 @ 08:51:28
URL: http://addspirit.blogg.se/
Marcus Å

Hoppas du hade trevligt ute igår! Kom det fram några och hälsa?

2010-10-10 @ 10:09:34
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback