Inspiration inredning modernt och klassiskt

När jag ser det här blir jag sugen på att byta ut allt jag har. Och jag blir sugen att hitta dom där udda svåra produkterna som det krävs aktivit letande för att få fram. När vi är där med utbyggnad och nytt skulle jag gärna hitta sådana här små guldkorn från olika favoriter och sälja bland alla kommersiella varumärken; en spets med produkter som människor drömmer om, blir ensamma och och blir någonting för dom som verkligen önskar det lilla extra intill sina klassiker. Jag är övertygad om att det här går även i en mindre stad, enligt mig skapar inspiration både drömmar och behov. Vad drömmer ni om i hemmet?


Dot Side Table skulle passa jättebra som sängbord i en modern miljö


... och som ett enkelt hall- eller fåtöljbord också!


Natural Tree Stump, perfekt som sängbord, känns eget och vackert


Weatered wood golvlampa gillar jag skarpt, passar in i naturtrenden


Cornered soffbord är både funktionellt & snyggt i propotionerna

Tipsade Stolab om att göra Lilla Åland som kökssoffa, denna dock från Ercol




Kommentarer
Lilla Fröken

Kökssoffan där var riktigt snygg. Och jag köper din idé där med en stubbe som sängbord / alternativt tv-bord. Det är riktigt fint att plocka in naturen till inredningen. Jag gillar grå granitsten.



Svar: Man behöver inte vara innemänniska för att gilla hösten. Det jag älskar med hösten sker ju utomhus. Träd som glöder i rött och orange, en svag sol som värmer, kylig frisk luft i lungorna, stjärnklar himmel, synen av en vit måne. Höstmode med scarves och halsdukar, boots, rockar och kappor...

2010-09-08 @ 22:52:18
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Thessan

Det där soffbordet gillar jag :D:D

2010-09-09 @ 18:40:35
URL: http://theresepatricia.blogg.se/
Lisa

det är så fint och lantligt det där!

2010-09-10 @ 22:44:10
URL: http://popflickan.blogg.se/
Anonym

Fina grejer :)

2010-09-12 @ 11:51:05
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback