Justices nya singel i Adidas reklamfilm

Justice är tillbaka med en ny singel som släpptes igår. Denna låt är med i en ny reklam för Adidas där bland annat David Beckham, Leo Messi och Kate Perry medverkar. Den franska duon har tidigare vunnit en Grammy för sin remix på MGMT's Electric feel. Man har tidigare gjort remixer till bland annat Britney Spears, N*E*R*D, Fatboy Slim, Daft Punk och Franz Ferdinand. Reklamvideon med låten kan ses här. Klicka på play under bilden för att lyssna på hela låten. Jag tycker den nya singeln är kanon. Och jag gillar textraden "The beating of a million drums, the fire of million guns, the mother of million sons". Klicka med markören på bilden för att komma till spellistan med enbart nyheter på Spotify som uppdateras kontinuerligt!




Justice på Facebook.

Kommentarer
anna

oh jag som undrat vad det var för låt i reklamen! tack kalle! :)

2011-04-05 @ 21:45:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
danten89

Jag provade hallon/lakrits polkagrisstången i somras.

Den var supermegagod =D

2011-04-06 @ 23:59:16
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback