Magiskt, Whyred!

Whyred hade i dagarna premiär för sin nya omgjorda hemsida. Och tycker det ser riktigt trevligt ut. Eftersom jag själv var med och letade referenser till oss på föredömen om hur en sida ska vara kände jag mig lite arbetsskadad. Förutom att denna innehåller lite för mycket, är lätt rörig, gillar jag tänket i innehållet och strukturen. Den långärmade t-shirten med knappar på ena axeln är verkligen grym. Helt Kalles stil. Och t-shirten i aqua-färg är inte heller dum alls, med extra långa ärmar som blir finfint att rulla upp!



Följ Whyred på Twitter.


Kommentarer
anna

gillar verkligen såna där detaljer med knappar :)



ska du på invigningen av arenan imorgon förresten? det enda mina föräldrar pratar om nu typ haha

2011-04-10 @ 13:37:27
URL: http://addspirit.blogg.se/
Anonym

- jag gillar den andra :) så fint med knappar!

2011-04-10 @ 16:50:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback