Att googla & youtuba Lasse Berghagen

Jag trodde nog aldrig att jag någonsin skulle söka efter Lasse Berghagen på Youtube och Google. Och inte heller att han skulle ligga i listan över mest spelade på Spotifykontot. Trots att hjärnan någonstans vill blockera namnet gillar jag ändå den här tolkningen riktigt mycket. Om det hade varit folkfavoriten Lars Winnerbäck som låg bakom den här låten vore säkerligen oddset att det skulle bli årets låt på Grammisgalan runt 4,05 skulle jag gissa på. På namnlänkarna har ni både Petters och Berghagens studioversioner.

 

Så mycket bättre på Facebook.


Kommentarer
Lilla Fröken

Underbart! Och fiolen där på sidan gör sitt också, för känslan. Det här programmet blev verkligen en succé. Jag antar och hoppas att de följer upp detta med en ny säsong.

2011-01-02 @ 12:45:32
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback