Det finaste rummet

Jag tycker det här är ett helt fantastiskt rum. Atmosfären med det äkta trägolvet och kontrasterna mot dom ljusa väggarna, det lätt skrynkliga linnetyget på fåtöljerna och framför allt dom randiga stolarna i blått som ger sån harmoni! Det är inrett så att jag aldrig skulle vilja gå ut ur rummet,  det är avslappnat och tidlöst snyggt. Och så är det alltid plus med en öppen spis. Bilden är hämtad från Hotel & Restaurang J i Nacka Strand, ett designhotell med influenser från Americas Cup, skandinavisk enkelhet, New England-stil och havet, allt i vitt, blått och rött. Kolla in bilderna och videon på hemsidan eller Facebook, verkligen fint. Jag vill dit!



Hotel & Restaurang J på Facebook.


Kommentarer
Maggi

Haha discomusklerna kan vara bra att ha under kontroll. Jo det är nice med schyssta lår muskler, speciellt eftersom jag drar till thailand om ca 1 månad och kommer springa runt i bikini på stranden.



Du får boka in ett restaurangbesök på denna restaurang som du skrivit om precis, ser riktigt trevligt ut =)



Ha en bra dag!

2011-01-14 @ 09:16:15
URL: http://scentedgrey.blogspot.com
Marcus Å

Väldigt fint där!



Du frågade om tröjan, den är från en butik i Norrköping.

2011-01-14 @ 09:35:45
URL: http://slipsens.se
cecilia

riktigt snyggt! :D



MEN DET ÄR VÄL INGET FEL PÅ ÖSTGÖTSKA?

hihi



ha en bra fredag!

2011-01-14 @ 10:58:10
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback