Retromöbler

Det här är så fantastiskt snyggt. Och även om jag aldrig skulle släppa in en lädersoffa i mitt hem får modellen 10 Ingvar av 10 möjliga. Jag skulle självklart valt den i tyg eller dinamica och annan färg. Det är två saker som är bannlyst i mitt nuvarande och alla framtida hem - läder och svarta möbler [det betyder inte att de är fult]. Soffan heter Noite Escure och kommer från & Then Design. Om ni kollar hemsidan är soffan Tilly också riktigt snygg med flera markerande knappar i rygggen, speciellt utförandet på startsidan. Retromöbler, stilmöbler och klassiska linjer kommer snart att öka bland heminredning. Äntligen.



& Then Design på Facebook.

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Snyggt! :)

2011-01-12 @ 20:12:36
URL: http://adaras.se
Karolin

Hej Kalle! Det är hon som lever här;), jag har bytt blogg och skriver om det jag brinner för, att förebygga mobbning, så du vet. Hihi... Hoppas allt är bra och du jag skulle dö för den där soffan.

2011-01-13 @ 21:53:59
URL: http://gatumod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback