Superstructure

Jag fastnar lätt för saker som är svåra, som Superstructure av Björn Dahlström för De Nord/David Design. Det är mer en skulptur än möbel. Jag tvivlar på att det finns någon vidare komfort i, dessutom kräver den yta för att den ska få en lagom plats för ögat. Jag tänker en plats med en stora glaspartier mot havet, högt i tak, vitt golv, öppen spis och fårskinn. Nu har jag tipsat en leverantör om att ta fram ett blått fårskinn för en sommarkollektion. Se det framför dig, ett blått fårskinn på stolsryggen. Perfekt.

Björn Dahlström design på Facebook.

Kommentarer
Maria

Låter som en bra tanke tycker jag! Riktigt snygg är den!

2011-01-06 @ 23:04:18
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback