Det tveklöst snyggaste klädstället

Dom flesta går till Clas Ohlson och IKEA för att köpa sig en klädhängare. Dom kanske inte kostar många kronor, men dom får både plaggen att fladdra och ser inte mycket sexigare ut än ett par Bridget Jones-trosor. Loop stand från danska HAY är det absolut snyggaste klädstället jag har sett. Det finns i två bredder och i olika färger. Jag tänkte införskaffa mig ett när vi får in HAY i butiken. Sjukt snygga är bara förnamnet. Jag har dock bara plats för det smala, nedan syns det breda.



HAY på Facebook.

Kommentarer
Thessan

Dom där klädställen slår ju lätt IKEA:s i design... men bor man i en tvåa på 52 kvadrat har man inte så mycket val än att ta det mest platseffektiva alternativet :))

2011-03-11 @ 14:00:50
URL: http://theresepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback