Håkan Hellström, Stockholm 29/4 & ny singel-remix

Plötsligt sitter man på två biljetter till extrakonserten den 29/4 med Håkan Hellström på Cirkus i Stockholm. Vi får se om man har möjligheten att ta sig dit, ledig är jag åtminstone då, så det ser lovande ut. Och för den som har funderat på om det blir fler singlar från senaste albumet kommer svaret just precis här i en remix av Devil McDoom på Dom där jag kommer ifrån. B-sida blir Det här är min tid pt. 2 [ny version]. Ges ut på singelklubben Stranded, vilket innebär en begränsad upplaga på vinyl med unika handmålade omslag av Jens Fänge. För kids under 16 [som aldrig sett en vinylspelare] kan lugna er, den hamnar snart på youtube.



Håkan Hellström på Facebook.

Kommentarer
Hanna

hmpf. det där var åldersdiskriminering! ;)

2011-03-30 @ 21:16:30
URL: http://hannamarelius.blogspot.com
Lilla Fröken

Härligt att du har biljetter till Håkan! Själv ska jag se Belle & Sebastian i helgen. Kommer bli grymt!

2011-03-31 @ 18:23:41
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback