Riktigt svårt, som Ekwall sa

Allt i Hemmet kan vara bland den tråkigaste inredningstidningen jag har sett. Det känns som Hemmets Journal eller en alternativ IKEA-katalog. Men måste medge att det här numret ser lovande ut med intressant tema. Och vad är det som är intressant med lantligt, trasmattor och torpdrömmar? Jag har ju blivit riktigt, riktigt, riktigt gammal nu. Nej det är faktiskt att jag är trött på allt som ser likadant ut. Alla människor vill ha likadant. Och det kan vara trevligt att se något annat. Så kom och handla någonting av mig som Patrick Ekwall skulle säga är "riktigt svårt". Eller så spanar jag på antikvariater i Allt i Hemmet... 



Allt i Hemmet på Facebook.


Kommentarer
Therese

Jag har precis avslutat prenumerationen av denna tidning men hann precis att få detta nr du nämner ovan, och jag drog ut hela TRE sidor till min "to do- mapp"! Vad sägs om rosa pärlspont i köket? Är inte det lite oväntat, så säg?

2011-03-19 @ 08:39:37
Kalle

Therese? Rosa? Kanske inte ska köpa tidningen ändå...

2011-03-19 @ 09:46:07
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback