Roadtrip-musik

Jag gillar det här, jag ser fram emot Patrick Wolfs nya album. Han har alltid varit grym och haft en magisk röst. Och House känns som en typisk roadtrip-låt; du skruvar upp volymen, känner glädjen, ruset och koncentrerar dig mer på eufori och fantasi än bilkörning. Inte sant? Lyssna, jag ger kommande House 8 Ingvar av 10 möjliga. Det är något med upptempo-låtar, piano och stråkar ihop som gör att man blir glad. Klicka på play och känn precis det jag skrev ovan. Visst känner du likadant?



Patrick Wolf på Facebook.

Kommentarer
Eleonore

Svar: Yes samma här, är så fruktansvärt omotiverad i skolan nu men bara får bita ihop o se glad ut haha :) snart slut på gymnasiet tack och lov!

2011-03-18 @ 08:58:11
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/
Hanna

svar: alltså, med tanke på att jag är en musik-tjatare (mumford osv, haha) är jag väl fel person att fråga, men bortsett från noah och hans val är City&Colour, the Civil Wars, Cadillac Sky, Steget och Carl-Johan Vallgren hemskt bra tycker jag! :)

2011-03-18 @ 16:33:57
URL: http://hannamarelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback