EXTRA! Jonas Game/Lundqvist är tillbaka! Klicka på bilden!



Jag har väntat på en uppföljare i fyra år - igår kom den! Jonas Game är Sveriges mest underskattade artist. Hela ADHD och den enskilda singeln Fish & shark som kom senare är ordentliga avtryck i svensk musikhistoria. Nu är han tillbaka under sitt vardagliga namn Jonas Lundqvist och har också bytt språk till svenska. Det sägs också att den tidigare bandkollegan i Bad Cash Quartet - Martin Elisson, idag frontman i Hästpojken, medverkar på dom flesta låtarna [Du, drömmar & jag handlar också om Martin Elisson]. Klicka på bilden för att lyssna på Du, drömmar & jag. Det tar emot att säga det, men det låter inte som förväntat, det var inte knock på sekunden, men den tar sig. Och det är Rasmus Hägg från innovativa The Studio som producerat, kanske därav en oväntat ljudbild. Låten växer. Och som den beundrare jag är blir det ändå 8 Ingvar av 10 möjliga. Läs mer på Tram7 om nya låten och det eventuella albumet. Och klicka nu på bilden för att lyssna! "Vi var femton år, Martin minns du då? För femton år sen då var det du, drömmar och jag". Klicka på bilden för att lyssna, minst 10 gånger, annars får du inte komma tillbaka hit!


Kommentarer
anna

nä det är den som heter Ulla och Åke på skivan :)

2011-05-19 @ 11:58:46
URL: http://addspirit.blogg.se/
anna

alltså kalle Oskar säger ju själv att det är Ulla & Åke fast med text, så ja du måste vara tondöv ;) och att du kan ha missat både den och mash-upen är ett under!

2011-05-19 @ 17:03:23
URL: http://addspirit.blogg.se/
STYLE CRUSH, UPPSALA

sv: vet du vad, jag håller verkligen med dig! :) haha

2011-05-19 @ 20:42:22
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback