Nytt från musikgeniet Marcus Gamme

Det musikaliska geniet och före detta kalmariten Marcus Gamme är tillbaka med en uppföljare till fina Springtime laughter. För dryga månaden sedan släpptes Come away på bland annat iTunes, Spotify och här. Akustiska gitarrer står i fokus med reggee-rytm som gott sällskap i fyra nya poplåtar. Jag gillar det. Och jag gillar rösten. Bäst är titelspåret Come away som också ligger i spellistan bland Det bästa nya på Spotify. Det är somrigt, det är småklubb-känsla som ebbar ut i lägereld-varning. Och under sommaren blir det livespelningar i Göteborg, Stockholm och Kalmar. Håll utkik efter kommande datum i tre sommarstäder!


Kommentarer
Hanna

Riktigt skön låt!



Och vad gäller Maggio håller jag inte med alls! Bortsett från Sju sorger tycker jag helt klart att Snälla bli min och Vi kommer alltid ha Paris är bäst :)

2011-05-14 @ 19:41:50
URL: http://hannamarelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback