Domingo Rodriguez exklusivt för Asos Ma}ke | Mode

Det här är sjukt snyggt, fantastiskt mycket för pengarna. Asos Ma}ke är en kollektion som görs tillsammans med utvalda designers. Denna gången är det Domingo Rodriguez som står för uppdraget. Tre snyggaste plaggen är dessa. Överst en tunn tröja med ribbade detaljer och båthals. Sedan ytterligare en båthals-tröja och byxa, dom två senate i cashmere. Dom svarta byxorna till tröja två är inte i cashmere. För att se hela kollektionen i Ma}ke från Domingo Rodriguez klickar du här. Alla delar nedan ligger på omkring 900-950kronor per plagg. Rabattkoden "ASOSKAMPANJJAKT2011" ger 15% hos Asos.












Kommentarer
emma härnqvist

tack tack tack, kalle.



ja semester ja, jag har ställt in siktet på resa i slutet av feb. skönt att ha något att se framemot.



och nej, det var inte roligt att höra.. kan inte ens föreställa mig hur det är att lida av det. maila mig din adress så ska jag skicka något som hjäpl.. kram

2011-10-23 @ 08:51:52
URL: http://perfektion.blogg.se/
Christoffer

Åh, va kul att jag kunde hjälpa!



UNDERBARA kläder!

2011-10-23 @ 16:00:16
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback