Soffor, fantastiska soffor | Inredning

Mer Moroso som jag tidigare visade tillsammans med Diesel Furniture. Soffan överst heter Big Mama och har en så sjukt snygg klassisk form samtdigt som den känns modern. Bensättningen är små detaljer som höjer, alla ben måste inte alltid sitta i linje med varandra. Nedert soffan Nebula, som är mer från samarbetet mellan Diesel och Moroso. En vräkig kryp-uppvariant, hångelsoffa som vi inredningsarbetare ibland säger, med ordentligt djup/låg rygg om man hellre ligger ner än sitter i soffan. Mjukt intryck.




Kommentarer
Jess

Big Mama var verkligen en soffa min smak. Vilken snygging!

2011-09-18 @ 19:32:43
URL: http://retrolyckan.blogg.se/
David K.

Sv: Haha det var det värsta! Men alla har ju sina rutiner! Osten kan jag lätt förstå. Finns inget trevligare än att sitta och bara äta ost med kex och dricka (i mitt fall vittvin) till.



Ja men det ligger väl inte allt för långt ut har jag för mig! Har du tid, kom in till stan och ta en fika! :) Sthlm har ju ett bra café liv på söder.

2011-09-18 @ 21:24:16
URL: http://fotografdavidk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback